You are using an outdated browser.
Please upgrade your browser to improve your experience and security.
►Kako se mogu registrirati?
Na stranici Novi korisnik! upisom osobnih podataka, podataka o SportplusWin računu te potvrdom da ste pročitali i da prihvaćate opće uvjete poslovanja možete kikom na gumb "Registriraj se" izvršiti registraciju.
Nakon toga šalje Vam se aktivacijski link na e-mail adresu koju ste upisali prilikom registracije. Klikom na dobiveni link izvršavate registraciju do kraja, te se možete prijaviti na SportplusWin stranicu.
►Zašto se moram registrirati
Registracija na stranici SportPlusWin je preduvjet za korištenje proizvoda koje se nude na ovoj stranici. Svojom registracijom otvarate račun SportPlusWin besplatno i bez ikakvih obveza preko kojeg se upravlja Vašim ulozima i osobnim podacima. Novac možete uložiti u oklade tek onda kada ste izvršili uplatu na svoj račun
►Prilikom registracije nisam dobio e-mail s aktivacijskim kodom. Što mogu učiniti?
Provjerite svoju neželjenu poštu. Ako se e-mali ne nalazi ni u neželjenoj pošti, molimo obratite se Službi za korisnike uz navođenje svog imena i prezimena, adrese stanovanja, datuma rođenja te svoje e-mail adrese, koje ste pohranili na svom Sportplus Win računu.
support@sportpluswin.ba
U Vašoj e-mail poruci navedite razlog Vašeg javljanja, kako bi naša Služba za korisnike mogla što brže odgovoriti na Vaš upit.
►Uvijek zapnem na registraciji. Svaki put, kada unesem niz brojeva, iznova se pojavi stranica s registracijom – što radim krivo?
Uzrok tog problema može biti prepuna cache memorija. Molimo Vas da izbrišete cookies i da ponovo ispunite obrazac za registraciju.
►Smijem li se registrirati više puta?
Na Sportplus Win stranici se kao korisnik možete registrirati samo jednom. Čim ste uspješno izvršili registraciju, Vaši su podaci pohranjeni u našoj bazi podataka i nova registracija nije dopuštena. U slučaju ponovne registracije uz navođenje krivih podataka Sportplus Win ima pravo zatvoriti dodatni Sportplus Win račun. U svezi s time Vas molimo da se pridržavate naših Općih uvjeta poslovanja.
►Moj račun je zbog višekratnog unosa krive lozinke blokiran. Što mogu učiniti?
Molimo Vas obratite se SportplusWin službi za korisnike uz navođenje svog imena i prezimena, adrese stanovanja, datuma rođenja te svoje e-mail adrese, koju ste naveli na svom SportPlusWin računu. Upišite razlog Vašeg javljanja.
support@sportpluswin.ba
►Mogu li promijeniti e-mail adresu za svoj račun?
Nakon što se logirate možete u prozoru “RAČUN/ IZMJENA E-MAIL” izmijeniti svoju e-mail adresu. Na način da unesete novu e-mail adresu te klikom na "Potvrdi email" sprema se Vaša nova e-mail adresa. Nakon toga se šalje e-mail poruka na novu e-mail adresu sa obavijesti da je e-mail adresa promijenjena i da je trebate potvrditi klikom na link. Ako ste zaboravili ili izgubili svoje podatke za pristup, molimo Vas da se obratite našoj službi za korisnike uz navođenje svog imena i prezimena, adrese stanovanja, datuma rođenja te Vaše stare i nove e-mail adrese. Vaša e-mail adresa bit će aktualizirana što je moguće brže.
►Na koji način mogu promijeniti svoju lozinku?
Nakon što se logirate možete u prozoru “RAČUN / IZMJENA LOZINKE" u svakom trenutku promijeniti svoju lozinku. Na način da unesete staru i novu lozinku te ponovite novu lozinku i klikom na "Promjena lozinke" dovršavate promjenu lozinke. Preporučujemo Vam da odaberete lozinku koja ima velikih i malih slova te barem jedan broj te da lozinku u redovnim intervalima mijenjate
►Mogu li promijeniti svoje korisničko ime?
To nažalost nije moguće. Svako korisničko ime se na stranici Sportplus Win dodjeljuje samo jednom. Čim ste se uspješno registrirali, morate dalje upravljati tim računom i zadržati pripadajuće korisničko ime.
►Na koji način mogu zatvoriti/blokirati svoj Sportplus Win račun?
U postavkama računa pod “ Zatvori račun” možete samostalno blokirati svoj račun ili zahtjev za blokadu računa poslati mailom službi za korisnike.
Molimo da zatražite eventualno preostali novčani iznos s Vašeg računa.
Daljnje uplate na Vaš blokirani SportPlusWin račun za vrijeme trajanja blokade nisu moguće. S Vašim korisničkim podacima i dalje se možete prijavljivati na račun. Ukoliko međutim želite trajno zatvoriti račun, molimo Vas kontaktirajte službu i podršku uz navod imena i prezimena, kućne adrese i e-mail adrese, tj. podataka koje ste pohranili na Vašem Sportplus Win računu. Niti u slučaju samoblokade, niti u slučaju zatvaranja računa od strane službe za korisnike, Vaši se osobni podaci ne brišu. Ti podaci se iz sigurnosnih razloga moraju sačuvati do isteka zastarnog roka, jer bi mogli biti potrebni u slučaju ostvarivanja, izvršenja ili obrane pravnih zahtjeva pred nadležnim tijelima ili sudovima. Nakon isteka roka korisnik može podnijeti zahtjev za brisanje podataka.
►Kako mogu odblokirati svoj Sportplus Win račun nakon što sam ga samovoljno zatvorio?
Ponovnom prijavom na račun korisnik će biti aktivan.
►Kako mogu uplatiti na svoj Sportplus Win račun?
Uplatiti na Sportplus Win račun je moguće na sljedeće načine:
Poslovnica – U SportPlusWin poslovnicama na vrlo jednostavan, siguran i brz način možete uplatiti željeni iznos na svoj račun. Blagajniku kažete svoj broj telefona te iznos koji želite uplatiti. Uplaćeni novci su odmah nakon uplate raspoloživi na Vašem SportPlusWin računu. Naknada za ovu vrstu uplate iznosi 0%.
Isto tako postoje i opcije uplate na internet račun putemA BONA, X BONA kao i KLIKER BONOM
►Kako mogu izvršiti isplatu sa svog Sportplus Win računa?
Isplata sa Sportplus Win računa je moguća isključivo preko jedne od naših mnogobrojnih poslovnica. Nakon što pošaljete zahtjev za isplatom dobiti čete kod kojim podižete novac u poslovnici. U slučaju da se radi o većem iznosu potrebno je pričekati 24 sata dok se novac dostavi u navedenu Sportplus Win poslovnicu.
►Kako kreirati (uplatiti) sportski listić?
Na stranici "Sportplus Win/Sport" u ponudi odaberite željeni tip/kvotu tako da mišem kliknete na njega. S desne strane ekrana pojavit će se listić s Vašim tipom. Dodajte tipove po želji, odaberite želite li igrati sistemski ili obični listić, u polje "Ulog" unesite količinu novaca koju želite uložiti na tom listiću i pritisnite gumb "Upis listića". Nakon toga Vam se otvara novi prozor s prikazom listića te klikom na gumb "Okladi se" dovršavate uplatu listića. Nakon što ste dobili potvrdu da je listić uspješno uplaćen,
Vaš račun će biti umanjen za iznos koji ste naveli na listiću.
Status Vašeg listića nadalje možete pratiti u rubrici "Moj račun/Moji listići".
►Kako mogu vidjeti dodatna klađenja?
Ponuda je organizirana na način da se inicijalno prikazuju samo osnovna klađenja po ligama.
Klikom na opciju "Pokaži sve razrade" prikazati će se sve ponuđene razrade za odabranu ligu.
Klikom na opciju "Prikaži filtar razrada" možete odabrati željenu razradu za odabranu ligu.
►Kako mogu pratiti rezultate odigranih parova?
Ukoliko je par u tijeku na listiću će biti prikazan trenutni rezultat utakmice. Par koji je promašen biti će označen crvenom bojom, a pogođeni par će biti označen zelenom bojom.
U slučaju da je tiket/listić dobitni stanje računa će se automatski uvećati na ostvareni iznos.