You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience and security.

Mercedes: ‘Vidimo ohrabrujuće znakove’

Mercedesov direktor inženjerskih operacija na stazi Andrew Shovlin kaže da njegova momčad vidi 'ohrabrujuće znakove' u novim poboljšanjima koja su pripremili za idućih nekoliko utrka, počevši od ulične utrke u Miamiju koja je na rasporedu idući vikend.

Aktualni konstruktorski prvaci, koji su taj naslov osvajali posljednjih osam godina, imaju najtežu sezonu još od 2011. s nekonkurentnim F1 W13 koji ima velikih problema s poskakivanjem koje im onemogućuje da izvuku maksimum aerodinamičkih performansi, donosi MAXF1.net.

Problemi su na posljednjoj utrci u Imoli bili još veći nego inače jer se Mercedes mučio zagrijati gume u hladnim uvjetima, posebno za jedan brzi krug u kvalifikacijama, ali momčad vjeruje da bolid ima potencijala ako uspiju ovladati poskakivanjem.

Mercedes više od dva mjeseca radi na rješenjima za poskakivanje, koje je na njihovom bolidu izraženo više nego na ostalima, a kako bi trenutno ublažili problem inženjeri moraju podići udaljenost bolida od tla što im oduzima previše downforcea pri nižim brzimama i povisuje težište.

“Realno, mislim da je to nešto čemu ćemo pristupiti u koracima, a ne da ćemo odjednom imati trenutak gdje će cijela stvar nestati”, rekao je Shovlin.

“Ali vidimo ohrabrujuće znakove. Nadamo se da ćemo uskoro donijeti neke dijelove za bolid, možda već u Miamiju, koji će, nadamo se, donijeti napredak po ovom pitanju.”

“Puno ljudi pati od ovoga problema i znamo da je podizanje bolida način za ublažavanje simptoma. Puno se posla odrađuje u Brackleyu kako bismo razumjeli ovaj fenomen, kako bismo ga kontrolirali i izbacili iz bolida.”

Shovlin je komentirao i probleme koje su imali s podešavanjem prednjega krila na Russellovom bolidu u Imoli kada je prelazio s guma za kišu na gume za suho, što obično prati i dodavanje aerodinamičkoga pritiska na prednju osovinu povećanjem nagiba gornjega elementa prednjega krila.

“Kad radimo promjene za vrijeme ulaska u boks koristimo elektronski pištolj koji ima pretprogramirani broj okretaja koji mora napraviti jer su zaustavljanja u boksu postala tako brza da više ne možete raditi ručne promjene kada bi mehaničar brojao broj okretaja”, rekao je Shovlin.

“Imamo pištolj koji to radi i možemo ga programirati koliko će okretaja napraviti. Problem je bio što su oba pištolja resetirala prilikom kontakta s bočnom pločom prednjega krila. Tako da nije bila riječ o tome da se nešto slomilo. Ali taj problem dosad nismo imali na treninzima.”